Szukaj na tym blogu

piątek, 11 sierpnia 2017

Podziękowania dla Gabinetu Numizmatycznego Damiana Marciniaka

Chciałem podziękować Gabinetowi Numizmatycznemu Pana Damiana Marciniaka za popularyzację mojego bloga na swojej stronie internetowej. Otóż muszę się pochwalić, iż znalazł się on na liście polecanych blogów numizmatycznych w naprawdę zacnym gronie - obok legend internetowego gawędzenia o monetach. Bardzo dziękuję również za krótką notkę o mojej stronie.

Ja ze swojej strony polecam Blog GNDM.pl Ma on charakter ogólnonumizmatyczny, dzięki czemu każdy zainteresowany tematami monet, banknotów i ogólnie pojętej historii pieniądza, znajdzie coś interesującego dla siebie. Szczerze przyznam, że ja śledzę serię wpisów na temat fałszerstw, choć nie jest to jedyny ciekawy cykl artykułów na tym blogu. Obok bardzo zajmujących i odkrywczych postów na temat monet Polski królewskiej warto przeczytać recenzje wybranych tytułów literatury numizmatycznej, aktualności i porady. 

Polecam również stronę właściwą Gabinetu Numizmatycznego oraz konto facebookowe, na którym pojawiają się również konkursy.

http://blog.gndm.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz