Szukaj na tym blogu

sobota, 20 sierpnia 2016

Monety keszowe - w przygotowaniu

Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem zapowiedzenia mojej książki na temat monet keszowych. Zwlekałem, ponieważ podjęte nad nią prace nie były wolne od przerw. Spowodowane było to różnymi czynnikami. Od tych zupełnie prozaicznych - brak określonych źródeł, po te totalnie zmieniające życie człowieka - narodziny dzieci. W tej chwili warunki bardzo sprzyjają, więc postanowiłem dokończyć publikację. Przyznaję jednak, że przede mną jeszcze sporo pracy.

Publikacja będzie miała charakter popularnonaukowy i będzie traktować temat monet keszowych ogólnie. Chciałbym, aby ta książka odpowiedziała na większość pytań nurtujących polskich zbieraczy, aby miała charakter niezbędnika. Nie zabraknie w niej historii, ciekawostek i porad. Nie będzie to jednak katalog. Mimo wszystko mam nadzieję, że tytuł ten spopularyzuje monety keszowe wśród polskich zbieraczy.

2 komentarze:

  1. Ciekawa i cenna inicjatywa :) Mimo, że ten typ monet jest absolutnie poza moim kręgiem zainteresowań to książkę chętnie zakupię (najlepiej jak będzie z autografem autora ;) ) i dołączę do swojej numizmatycznej biblioteki :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń